Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2008 18:25 - Веселин Димов за "Блус под земята"
Автор: bluspodzemiata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1107 Коментари: 0 Гласове:
0



Поводите да направя това представление са два.

Първият дойде от идеята да се направи спектакъл, в който кино и театър съществуват в едно. Обикновено употребата на мултимедия в театъра е с декоративна, разказвателна или допълваща функция, а на мен ми се искаше тя да се превърне в задължителна, носеща част от структурата на спектакъла.

„Блус под земята” предложи интересен текст за реализирането на тази идея.

Вторият повод се нарича „Хандке”.

От „Обругаване на публиката”(2005г.) със Сашо Митрев вече имахме опит с негов текст и тъй като споделяме обща любов към неговата естетика, ни се прииска отново да поработим  върху него.

За мен Петер Хандке е един от най-интересните живи съвременни драматурзи.

Привличат ме провокативността, остротата, ритъмът и поетиката на неговите текстове.

Той е автор с нестандартен вкус и визия за театралната форма и съдържание. Обича да говори на неудобни теми. Не е „политически коректен”.

Поставянето на Хандке на сцена е интересно предизвикателство. Неговата драматургия изследва границите на театъра и търси нови пространства.

Занимание и рисковано, и вълнуващо.



Тагове:   блус,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bluspodzemiata
Категория: Изкуство
Прочетен: 23706
Постинги: 10
Коментари: 6
Гласове: 28
Архив